Älskar dej

Isabel , vad ska jag säga ? Jag älskar dej groovt mycket , ja kommer ihåg när vi träffades första gången
först älskade vi varandra sen blev det knas mellan oss , men jag visste att allt vi
gjorde var fel , våra minnen tsm med varandra vi känner varandra nu i ett halvt år ,
och våra minnen e bäst med dom , kommer aldrig glömma bort FLYGANDE ELEFANTERNA
eller våra mackor med oboy , älskling alltid så bäst med dej ,
vi två e bossarna över bossarna . Du är ju likssom min andra halva bebi ,
om det är nått det är bara att ringa mej eller messa , du vet att jag alltid finns för dej
vi tvp brukar tjafsa ibland men efter en sekund e vi sams igen , vi e inte gjorda för att bråka
med varandra , vi e gjorda för att göra alltig tsm , jag finns alltid här för
dej och kommer alltid backa dej , endå om vi bråkar , finns jag och det lovar jag ,
vi har sååhär torr humör , herregud..
Men du är det bästa som finns i mitt liv , du är den ända jag litar på .
Säger bara dom 4 sista orden , Älskar Dig Min Ängel .
Isabel♥Klaudia
Föralltid





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0