sara

Sara , omg vad jag saknar dej min bebis , min barndomsvän den här bilden så många minnen , från 2005 - 2011 , var underbara minnen med dej älskling , den här bilden den här dagen ja kmr ihåg , vi kom hem sen min mormor va hemma , hon snackade hela tiden polska med dej , för hon glömmde bort att du inte var polack , omg syster du ställde alltid upp för mig vi tjafsade ibland men så händer det , kmr du inte ihåg " från vaggan till graven bebis " eller "vi två hand i hand , det var mycket vi gick igen tack att jag fick gråta på din axel , jag fanns alltid för dej och ställde alltid upp för dej , nu sen du slutade vi träffas inte längre så mycket , knaass... Men kommer du ihåg vi två alltid försökte vara "bossara" vi ville komma före varandra , oherregud , men endå vi hade kul tillsammans , kommer ihåg när vi knaasade , och när du började gråta för jag skulle byta skola , men jag gjorde aldrig det så blev du över lycklig , älskling vi måste ses snart våra minnen bara MÅÅÅÅSTE komma tillbaka , för det ska vara "från vaggan till graven " vi lovade varandra och vi ska göra det , kommer du ihåg när vi var 6 år och vi gifte oss med "våra killar" i 6:års , från och med från dagis vi knaasade alla kännde till oss , vi hade fett mycket svåra studer tillsamman dom var jobbiga , men alltid blev allting bra igen , saknar dej min bebis och vi måste ses snart älskling ♥
Älskar dej bebis <3



Kommentarer
Postat av: Diane

Fan vad söta!

2012-02-02 @ 20:54:42
URL: http://diiaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0