Tack mina bebisar ni betyder<33

Sabah om Jag pallar nte mera , fattar nte vad jag har gjort .:
Gumman låt inte någon trycka ner dig! Finns för dig i alla lägen jag lovar. Pågud när jag hittar dendär bruden hon ska se asså! Va dig själv, skit i dom andra, sköt skolan och gör din mamma stolt. Du har dina andra vänner här i dalen, okej gumman? loveyou
Sabah - Gumman tack , du betyder för mej mycket hjärtat
, finns alltid för dej och det ska du veta , endå om vi bråkar
eller nått finns jag för dej , Loveyou tooo ! :* <333



   
julia  Jag pallar nte mera , fattar nte vad jag har gjort .:
Hänt gumman ? säg när jag kommer t deej på lördan :* <333333 FINNS ALLTID ÄLskling

julia - En stoor grej i skolan .
AA jag lovar kommer berätta
 
   t dej , jag berättar ju allt för dej hjärtat
älskar dej och finns alltid för dej
och det vetdu ! <3

om


Kommentarer
Postat av: julia

Naaw<333 va gullig due !<3

saknareej så mkt ! allt för deej sötnos:))<333

älskareeeeej ! <333

2011-09-30 @ 18:26:48
URL: http://loovejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0