SAYA HJÄRTAT

Syster älskar dej skiit mycket!
Du betyer för meej skiit mycket !
Kommer aldrig att ljuga för dej bebis !
gör exakt allt förrej ! För du e bara min !

Du betyder exakt  allt för mig!!.
Finns alltid alltid  för dej, nAtt och dag !
E du ledsen elr sur behöver du prata m meej älskning
finns jag alltid om du har pengar ring bara om du nte har pengar messa
så ringer jag dej skiit snabbt !
Alltid om vi bråka elr nått sånt redar vi ut det skit snabbt !
Asso kommer ihåg för ett år sen när vi träffades
första gånger en vinter , vilka skiit ungar!
Föst vi bråkade cook mycket nu vi är sååhära tajta hjärtat:D
Utan dejj så skulle dt nte vara så kul !
Man kan alltid lita på dej !
saya du betyder allt för mej exakt allt , du är den
ÄNDA jag ka lita på , jag kan nte lita på nåågon
så mycket som dej , vi två vi bråkar vi tjafsar men endå äslkar vi varandra.
OM NÅGOT SKULLE HÄNDA DEJ HJÄRTAT JAG SKULLE DÖ.
fRÅN VAGGAN T GRAVEN ÄLSKLING
Minnen med dej är bäst bara bääst vet nte hur mycket jag kan säga dt
men dem är bara bäst .
Hjärtat tack för att du finns jag finns för dej .
OCH NU KALLA MEJ NTE FÖR BORTSKÄMDA UNGE TACK ;)
för du kan kolla på dej ! :D
Min sööta kurdiish du är så fin söt underbar älskad :)
Varje gång jag är m dej jag är överlycklig när
vi e nte m varandra e jag nte så glad .
älskling det finns inga ord för dej eller jo dem tre sista

JAG ÄLSKAR DEJ !




gammal som faan bild !<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru sötnos!

frågestund på bloggen!

http://annamaliiin.blogg.se/2011/october/fragestund.html#comment

2011-10-15 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0