älskar dej min polskii ! ;*


du är den mest jag kan lita på , min polski du betdyer allt för mej , du kan alltid lita på mej ,
du är min lilalknasunge som ajg saknar groovt , endå om vi bråkar finns jag för dej kochanie och dt vet du ,
jag ångrar mej allt jag sa t dej när vi bråkade , dt var bara skit , alltid när man e m dej har man bäst , på gud.
Du är min andra halva likssom , vi får ALDRIG  mera bråka, för våran vänskap är för bra .
Jaaaaa , vad ska jag mera skriva om dej , du är min underbara älskling som jag kommer att äntligen få träffa
idag , EFTER HUNDRA ÅR !
Min poolsskii du är så underbar , vne hur mycket jag kan skriva dt.
Min syster du betdyerällt för mej .

TE AMO


Kommentarer
Postat av: nicole

NAAAW VA SÖÖÖT! PUSS MIN KOCHANIE! :* <3

2011-10-30 @ 13:07:16
URL: http://heellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0