Hemma men plugg -.-

hejheeej ! e hemma nu men pluggar !
var hos läkaren sen var jag och mm i donken..
sen gick vi t vivo elr ica och köpte sker för på lördag e dt fest
hos meej min lilla syrra fyller ett :) men där det var en kvinna osm var tjock hade solpuder
och bara en kjol ! Asso euuw hon var äcklig spå ut som en lebb fkn knrkare sant
hon ålkte på min lilla syrras vagn sen hon bah ursäkta sen jag bah hostade sen hon
bah hållkäfet du ska hosta va nu baar för jag råkade hållkäfetn unge och lalal sne jag bh
FUCK YOU sen jag stack ahhaha :P JÄVLA IDIOT HON SNACKA OXÅ SOM EN KNARKARE!
A
AA MEN NU E JAG HEMM Och pluugar puss <3

Kommentarer
Postat av: d'

asså man ser inte va du skriver <33 haha!

2011-03-10 @ 17:52:49
URL: http://bbaaradaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0