heemmmaa daag

Heejheej !
idag på morgonen gick jag me mamma t skolan vr där i en timma :) för polisen
var där skolpolis grej -.-' Sen efter gick jag t läkren med mammi :)
Var där i 2 timmar -.-'
säger nte mer :P
sen såå gick ag och mammi t H&M kolalde runt ! jaaag hittade underbara
leggins och mammi köpte de :)
sen gick vi t donken och köpte glass :) jag tog en mcfluri oreo och mamma tog
en daim ..
sen mamma bah : Asso tycker du nte att glassen är för kall ?
 
aaahhaha mamma <3

aa sen åkte vi hem kom för en timma sen
ska kolla på tv snart ! :) sen kommer mamam för hon gick med min lill syrran ut
sen när hon kommer så ska hon hjälpa meej meed matte -.-' <3

puuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0