Daaaggeen :)

Heejheej ! asso efter jag varit hoass nicole åkte jg hem nicole följde med meej
till gulmars sen så åkte jag hem !
påvägen träffade jag daniella va emed henne lite haha vi ´hade ass kuull kiklade varan och allt ! :)
asso sen gicvk vi och köpte pommes .. snackade lite och såå...
asso kolla vi skypade med några sen blev dt katastrof :/ pallar nte bry mej faktist!
*suck*
aa men har lite bilder t er :) från nicole ! <3

nicolee !
:)

jag och channele (hunden <3)

channelle och ja ! <3

vi matchar va ? båd leopard ! :D <3

fuul.se ! <3



hahahaha

mohahahahahhaha
:P

sara och channelle


puss <33

Kommentarer
Postat av: Nicole

Neeej,ta bort den dära fula bilden på mig,den 3 bilden nerifrån

2011-03-16 @ 15:31:54
URL: http://nicolinusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0