BÄSTA ASSO !

Heeejjheeejj ! Asso bässtta ígår tagga jaag t daniella för att ge vallis  en navelpecing
som jg köpte i polen ! :) den blev skiit fin ni får se3 bilder ! ;)
Men iaf sen taggade vi upp t meeej hde skiit kullissh tog bilder sen så taggade vi  t daniella
för vi ksulle sova där vi taggade t henne kl 12 tyyp sen hde vi kul så jag och vallis gjorde ansiktsmsk:)
Vi hde skiit kule sen vid ett la vi oss och messade .. dt hände lite grejej !.. mee vallis :(
Men aja sen somnade daniella vid 2 så jag och vllis hälde vatten på henne nicee va?
daniella bah ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ hhahah hon bah v gör ni sen somnade hon om ! ?
hahahah vi ska dra och shopppa snart :) ASSO jag MÅSTE köpa leggins  ! :)
AA men här kommer lite bilder :)


vallis navelpercing som jag köpte t hhne ! sööt vaa ? :) <3

jag och vallis :)

love ya 1 <3

hahahah RUUUMMPPAAAHH !
:D

Jag och min lilla syrra :love:

haahhahah omgs !

ahahhaha




Dt vra alla puss <3


Kommentarer
Postat av: A'

katt klaudia<33

2011-03-05 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0