TUNG TUNG DAG !

Heeeejheej !
Skit tung daag idag !
första taggade jag t saya snackade med henne
sen träffa jag rony vid hasselgården.
ssen såå gick vi t eneskedeskolan och träffa danielle michelle och
nicole.
sen gick vi t ip var där med peter och claudio.
Tyyp i en och en halv timma.
sen nicole och tjejerna dissa och åkte bil t donken så vi gick t globen och käka
donken jag togg coola och cheesburgare .
Peter claudio och rony tjockkissar åt skiit mycket.
Vi snackade och garvade skiit mycket.
saen vi tagga t gullmars och körde bowling där
skiiit nice peter kom först sen rony sen jag sen claudio ;P
HHAHAHAH jaag sööög från hela början xP
aa men sen sa sa alla herrå
och vi tagga hem jag och clauio tog ju samma tub såå ..
Puss

bilder









HAHAHHAHAHAH ffaail



finns inga bilder på meej för var forograf ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0