Oj dåh!!

Oj,oj!
Har nt hunnit blogga på
både klaudias och min blogg!!!
Förlåt Klaudia!!!...
De tre senaste dagarna har
jag varit med Ewe vi har
badat & solat för det mesta,
första gången badade vi på
landet där fanns en sjö så
vi badade där...det var skiiiiiit kallt
det tog timmar att få ner Ewe i vattnet,
jag bara hoppade in direkt jag kände
nt äns på vattnet först men det var
skiiit kaallt!! Nästa dag badade vi i
Älvsjö,asso Ewe kände typ alla som var
där!! A som vanligt tog det evigheter
att få ner henne i vattnet! Och jag ville
nt hoppa in ensam -.- efter det slaggade
jag hos Ewe, vi skulle dygna men det
blev aldrig nåt av det :P Sen idag var
jag och badade med min mamma,
lilla syrra och min hund och sen några
vi känner som oxå har en hund...när
de blir äldre ska vi para de :)
Vi badade i Nynäshamn i ett hav,
ena sidan var för hundar så vi fick gå dit...
Orkar nt skriva mer men här kmr en bild :



/ nicolinusch.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0