ENSKEDE IP

heeej heej :D
vii slutade idag 12:30 asso hela mellanstadit:D
vi gjorde precis ingenting i ksolan vi bah
städade.
Efter ksolan tagga ja nicole rony(broosshan) jakke
oskar cristian peter claudio siver och patrk t ip.
Vi hade skiit kul dääär sen kom hugo och några .
'Några körde mach och såå OMG
jag ligger på jakkes knä sen jakkes farsa kommer jag dör och
springer därifån . OUUF hans farsa han har damppå
meej . Jag e skiit rädd för ahn seriöst!
aa men sen jag och nicole sa t rony att han skulle snacka med
oss såå han gjorde det .
HAN E EN MAN ;)
hahahhahaah vi snackade hopppa på varann och gjorde massor med skit.
sen jag och rony åkte sparkcykel tillsammans. HAHAHAH
vi sprang på siver alla tre tsm hahah.
Bässta dagen idag
sen claudio gick med meej hem han skulle ta bussen
men jag bad hnm :D
Vi snackade om lite saker och såå..
PUUUUUUUUUUUUUS
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0