GOOOMORGOOON!

På Tisdag så ska jag åka t Grekland!
Det kmr äga ut!! När jag är i Grekland
så kmr jag nt ha någon Internet kanske
inte äns en data...så det betyder att jag
nt kmr att kunna gästblogga längre :(
men om jag får tag på någon data så
ska jag försöka blogga lite,men annars
så kommer jag få säga farväl t er...
Men Nicole W och Elin är ju kvar så då
kmr det bara vara de 2 som kmr att
gästblogga. Om jag kmr tbx t sverige
och Klaudia är i Polen fortfarande
så kmr jag självklart fortsätta att gästblogga!
Men ända t Tisdagen kmr då fortsätter jag att
blogga! XD Här kmr en bild från igår...



Är helt dööd på bilden asso helt utan smink o.s.v...men köör bara!

 

PUSS!!

// nicolinusch.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0