FÖÖRLÅT

TJAA BREE
nää driver men förlåt för att jag inet bloggade !
Me jag ahde nte tid
Imon ska jag vakan kläpåmej och hämta wika sen ska vi till aprk linowy
asså man klättrar på linor som e typ 8 meter från marek och man e
i sånnadöra speciella saker för det
aa senare ska jag t ansiktsbehandling med mammi och sen
ska vi t warszawa t min lillasyster GUDFAR han e polis hahaha :)
aa men
sån hät på mej när jag var emd julia cp bild!
och amn ska klättar på sånt hära
sen man åker ner så och så det e skiit roolig n'r jag
var meeh julia så var vi i mrongowo nu ska jag och wiak till ett helt annat
ställe i otwock men jag vne det kke kommer bilde r:) <3

Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHAHHA va fin du va :)

2011-07-25 @ 23:23:05
URL: http://daniellazz.blogg.se/
Postat av: julia

laaaangtar efter diggg mykeeete och du va visst as fin !

2011-07-27 @ 18:59:04
URL: http://juliacool.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0