Kista , nu hemma <3

Hellow :) i dag var jag i skolan vi slutade 1 så mamma väntade
på meej utanför skolan sen åkte jag och hon tunnelbana t kista :)
Fett nice dt var där förs vi gick t lindex ( mammas jobb) för hon
skulle göra ngt då typ.
Sen shoppade vi saker åt mej :) Klaudia e GLLLLAAAAD
vi köpte
*badkläder + shorts
*2 par linnen
*leggins på små tunna hål
*leggins vita
* tröja
* halsband hjärta
*mascara

och tyyp bara dt men har bilder så varsegoood :P

asso hade mera påsar men mamma höll de :P

badkläder

mascara

turcos linne

vit linne¨

hjärthalsband


leggnsen med hållishh :P

vit tröj linne<3

vita leggins

alla mina kläder jag köpte :P<3


Herrå <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

då köpte man mest vit !

2011-02-18 @ 22:32:06
Postat av: linne

du har bra klädstil ;)

2011-02-18 @ 22:32:46
Postat av: Anonym

?!

2011-04-19 @ 11:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0