Bilder kommer nu !

Bilderna från öppet hus!<3

sååå fiin ( romans hand)

jag och romi ahha

jag och romii ! <3

HHAHAHA min tatto .. fick tuggumii av piotr så gjorde tatto
snygg va haahhahahah  ?!?

min lilla syrra

jag och romii <3

jag och romi

hahahah

rommmi tyckte den var sööt !? :O ( nte ) <3

peter

peter

klaass 4 - klass 5 ! ändas man nte hahaha ? :P

ja

peter leker KUNG

jag och romi

jag och romi

min hand

ja

i'm the king of the school ..<3

min greej ajajja

kolla man ser roman <3

kinga och hermona

awate

jag nät jag spelade flöjt omg rektorn stog breved mej haha kunde inge haha
plus tappade grejer och allt xD




hermona omg haah

kinga

alex o awate

awate oskar och andra


såå dt var alla hahah

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0