ASSOOOO NEEEEEJ

shueshue:) asso vi ska typ bada idaah ^simmhall^ sen ska vi ta hand om
vara syrror plr nte ! asso fett trakgt!! men basange kullisssshhh :)
FASTFETT PINSAMT om jag traffar kilar fran kolla asso vi tjuvringde t de och allt!
OMGS ! idaag sov vi i mormors hotell naaajjss :) Vi hade fett niaacciiggt jag och julia
asso vi pallade nte sova hos wika , fett jobbigh !men hon ska likzzom folja m
och bada ....!? Snart ska jag och julia ga t dans salen den e fett stor asso vi kmr ta bilder :)
hahaha jag tror bilder pa mej och julia kmr sen :) Iddah tror jag :)
hahah

saknar dej ! <3


Kommentarer
Postat av: d'

miss u 2 <3

2011-02-25 @ 15:03:49
URL: http://bbaaradaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0