KNAAAS DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG, asså hur svår kunde den vara? !

Heeej , omg i skolan idag knaaasd daag !
det hände en grej med min älsling så alla började gråta efter rasten jag grät skit  mycket
mitt smink raann och så , rektorn fick komma koratorn också och en lärare för vår lärare vissteinte vad hon
skulle göra , jag grät skiiiiiiiiit myckle alla tröstade mej och isa och jakke också.
Asså det var efter stora rastren så vi hade so sen efter hadfe vi bild jag fick snacka med kajsa (lärare)
för jag gräät på bilden och sååå , sen det hände en t geeej en kilels mamma kommer och skäller ut mig och  isabel,  vi blev skit sura + jag avr skit ledsen gräät hela tideen .
Asså på riktigt omg den hära dagen går inte att beskriva hur svår den var , oskar fick åka någonstans så han
kan nte bo här. Nu är isabel här och jag vne vad vi hittar på , men jag har skit ont i huvudet iaf.
Men PussN'




Te amo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0