Juuuuuuuuuuuuul

Asså herregud vi sitter fast hos olivia hela familjen , vi skulle åka hem och så men det hände en grej så vi måste vara kvar hä en natt :) Jag lägger ut imorgon vad jag fick i julklapp emn kan säga

Jag fick

1000kr
En äkta one pice
navelpercing
linne
usa trööja
2 parfymer
choklad
godis
playboy täcke
mascara
eyleyner
sminkväsa
nagellacker
läppstifter
skooor
OCH ATT GÅ OCH SHOPPA MED MAMMA PÅ ONSDAG hon köper
allt jag vill ha till mej  av kläder och såå :)

Jaaa det var väl allt !
sen ska jag ju få min iphone 4s i januatrii :)


PussN'

Kommentarer
Postat av: R

HAHAHHAHAHHAHHAHAHA driver du? hon ba ja är inte bortskämd snälla klaudia läser du eller ser du inte va det står där uppe?! hahaha omg 4s pengar kläder onepica omg geeeeeeeeeee mig! <3

2011-12-25 @ 00:10:15
URL: http://raniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0