å!

OHAA SKREV NYSS VÄRTA TEXTEN VAD JAG HADE GJORN SEN DEN ÖRSVANN !

men efter skolan gick jag hem så träffa man yosan och andra !
jag skulle gå t nytorpskolan själv men yosra följde m ! sen vi var där med ines
hahahah hon blev utlåst från lektion hahaha :P
HAHAHAH vi bankade på fönster kastade iss ochallt .. Sen tillsist öppnade nån hon tog sin jacka
och sen gick vi .. Vi gick runt i skolan sen efter gick vi hem t ines för att hämna weam haha :P
sen var vi tre ute vi gick t meej och såå efrter så gick vi t videogloben !
hhahah omg vi köpte 124231563456 klubbor :P sen gick vi runt och illsist gick vi t rönbärsgården
och hermona kom vi snurrade och lekte bluff hahah :P efter KOM ÄLSKANDE SAAYYAA :)saknade henne skiit mycket asso !
men det blev brååk men några killar och allt det blev värsta stora grejen !
sen efter gick vi m yossan lämnade henne iv tåget och så var vi på rönbärs..
Så jag och saya följde m weam ines och hermona hem sen tagga vi hem på vägen snackade vi
lite och såå :P
Men DAGEN VAR SKIITI KULLL ASSO ´HHAHAHA PUS PUSS <3

KOLLA VA SÖÖTA !!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0