PLUGGA ENGELSKA -.-

shoo !
Nyss pluggade jag engelska.
och nu ska jag plugga glosor och diktamen! ;)
aja venne vad jaaahh ska skriva om haha.
men vill ha mera inlägg så att ni gillar de;)
hah JAAAAA idag blev jag vän med roman igen ! ;)
min älskning !<33333
aja länktar till imon te skolan !
för det är skansen haha.

BERÄTTAR LITE OM IDAG I IP.

Alex bjöd mig och sara på en dricka haha.
Jag o romii blevv vänner.
Det var jag sara romii rony awate daniel
alex och jakub ;)
vi hade det kull tills vi började slåss
det var jag mot rony som slogs haha
jag slog honom på rumpan och han började oxå slå
mig och all´t han slog mig i rumpan ojoj.
jag hade fett int han fick säga förlåt och allt.
jag fick damp för jag kunde inte gå haah .
aja venne vad jag ska skriva om nuuh haha.

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0