Hemma nu :)*

Heej heej !
Sry föör att det var ´så dålig updatering men
jag hade plugg plugg och bara plugg i veckan -.-
DET ÄR HÖSTLOV NU ! yeeeeeees
Var ju i sickla och köpte lite grejer dära
köpte skor ..
pallar nte vänta till mina ugg kommer
hahah de kommer om en vecka tror jag :)
hahah drack oxå cocco shunshine (stavas)?
fett god ju !
aja ha bilder nu på va jag köpte här får ni :)


den är ful på bildern men fin i verkligheten !
Gina Trico: 199 kr

Lösnaglar
H&M : 83 kr

skor !
dem seer fett fula utt på bilden
som ni ser kan man vika de åt två håll
men de är fett snygga och skööna i verkligheten ;)
Dinsko: 499 kr

Och lite övriga bilder :)

GOTTIGOTT :)

En bild på mig

en bild på min söötis ;) <333

herrå
//klaaudia <3


Kommentarer
Postat av: Roman<3

tänkte ochså köpa skorna, men jag ändra mig :) de e skit fina i verkligheten bra val! :D

2010-10-30 @ 09:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0