helloww

hello<3

IGAR vare jul visst ?
asso samsta !
vill ha  jul i sverige !
men fick presenter som jag blev nojd av ;)
hehe <3
AJA nu har ajg bara PROBLEM tack filip !
asso nu jag putte coh jakke e busted !
OHHHHH!!
hahaha han skicka sin mamma pa mej ?
VAD SKA HANS MAMMA GORA ?
jag e nte radd ;)
AJA vad jag fick

mascara
choklad
mycke choklad !
PENGAR
pengar
PALYBOY perfym
nalle hehe
deodoran
perfym
4 naglackar
klaste marcken te na
glarna.

puder
godis ?
2 par trojor
palyboy tofflor
strumpor / skiit tjocka
bh 2
mossa hehe ?
3 sanna dar vatten elr vad dt ar att ta bort smink
pengar
llakan
hello kitty msink vaska
6 lappglansar
toffsar
losnaglar
nan sak till min spegel i mitt rum
100 orhangen
smycken




OCH INGE mer titta vad lite ? 
aja men kmr fa mer for ska till mina kusiner sen och da kmr jag fa
och sen av min mormor igen och min mormors syster ;)

bjuder pa gammal bild ;)






HAHAHA DT KALLAR MAN GAMMAL !!
jag , awate och jakke hehe <33
(host 2009) :O

herra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0