Ja vne ..

Ja vne om jag kan lita på dej för det duhar gjort mot mej
förut kom jag bara skrev mess sa att allt vad som hände
nu kan ja nte göra det längre.
Eller ja vne. Men du var den bästa systern
som fanns dte var från vaggan t graven ..
Jag vne va jag ska göra nu ? Man gör nte så om man är nte falsk
okej jag säger bara man baxar nte kläder.
Du sa allitd att jag kunde lita på dej att du är nte sån
men du bara lurade mej.
Vad händer nu med oss? Vi känner varandra ganska länge
men jag tror jag ska säga HEJDÅ till dej.
Jag vet inte. Det e svårt endå om vi bråka fanns du där för
mej nu känner jag bara allt för dje jag har gjort var bara skit.
Tårarna rinner bara för att jag fattar inte att det var du som gjorde
så mot mej .
Jag ahr iallafall lärt mej att jag kan nte lita på folk det e bara kanske 5 jag
kan lita på nu inga mer .
Förut kunde jag lita på nästan alla seriöst nu ingen.
Du kanska erkänner att det var du jag kommer nte bli sur.
Det kanske kommer bli du och jag igen.

Hejdåbästavänn </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0