VAD HAR HÄNT MED VÅRA UNDERBARA TIDER ?

saknar tider med oss vad har hänt med oss ? våra tider var underbara och vad nu ?inget jag flyttade du e bara sur på mej ! jag saknar dej daniella ! du var som min syrra . vi hade det bäst när jag sov över hos dej . du jag och alla killarna hahaha var e våra tider bara försvan men bara så du vet älskar jag dej . SAKNARREJ BEBU ! !
VAD HAR HÄNT MED VÅRA TIDER SÄG ! <333

KOm ihåg jag äälskarrej !<3





I LOVE YOU BABY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333


//klaaudia <3


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Tack, va söt :)!

2010-10-07 @ 22:19:10
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Danielladenbästa

Jag saknar dej med!! <3

vi träffas nog inte så ofta för de e stambyte och du bor hos din mormor

men när du bor hemma igen kommer de va lättare att ses ! <3 :D

2010-10-08 @ 09:50:02
URL: http://bbaaradaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0