Daniella Stenholm ♥



daniella stenholm<3

Du e så underbar gumman
jag kommer ihåg första gången vi träffades
vi kolla snett nu vi e skit tajta .
Bejbi tack för att du finns
du e alltid den jag kan lita på
du kan alltid lita på mej det vet du !
Det e alltid dej jag har det bäst
alltid dej jag skrattar mest .¨
Vi har det alltid bässt tsm !
Du vet om det e nått kan du ringa mej
natt , dag du kan ringa eller messa
fiinns alltid OCH DTE SKA DU KOMMA IHÅG.
Vi har sjuuukt roliga , bra , gullia minnen tsm .
Gumman du betdyer sjuuuuuk mycke
för mej!
Om jag ska vara seriöst e du dn bästa som man kan
skratta med .

kommer du ihåg -

morotskaka+kladdkaka
=
bästa kakorna ever ! <3

älskar dej sjuuukt gumman det går nte beskriva hur mycke
det finns inga mer ord för dej !
du e bara för UNDERBAR !

d+k = AllTid FörAlltid !♥

SySkOn KäRlEk



Kommentarer
Postat av: Daniella ♥

Klaudia va sööt du är :) gud va glad jag blir när jag läser detta, HAHHAH såkalrt att man kan skratta mest med mig hihi aa vi har sjukt många och roliga minnen tillsammans :) älskling tur att vi träffades haha vi träffades genom en dans gud aa tänk att först vi hatade varandra kollade snett och sånt men tack vare dig så blev vi vänner du ville ta mig på kull och så började vi as skatta och blev vänner ... tack vara dig sitetr vi och skriver så här fina saker till varandra allt är tack vare dig om inte du skulle ha kullat mig så skulle vi inte ens känna varandra tack bebi :) att jag har dej ♥

2011-07-12 @ 23:02:28
URL: http://daniellazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0