Globen

Heej !
idag efter skolan drog jag te globen med romi.
hon skulle köpa en plånbok =)
vi var där och träffade killarna =)
Vi träffa RONY AWATE OSKAR OCH Alex^^
De köpte stink bober sen drog vi till donkenn
min älskande rom) köpte en chesseburgare haha .
Vi hade fett kull.
sen smälde vi stinkbomben hela globen stank hahah =)
Sen sprang vi runt och pratade hade kull och så.
Vi gick sen te tuben.
min och ronys kom
vi skulle byta typ tåg grejen
och den höll på att stängas
han hööll dörren åt mig och precic när ja skulle
gå in klämde dörren mig ahhaah men
.................................................
sen gick rony av och jag åkte en station till.
så nnu e jag hemma <3
har bilder ;)

HAHAHAH RONY FETT MISSBILDAD !!


haah alex !! RONY SOM VALIGT MISSBILDAD HAHAHHA !


Oskar haha och awate !


hhahahaha !

ronny ! försökte pousa ! ahhaahahh MOOOBBAAD!


Awate som valigt cooling !


haha romiisss h =)
OSKAR MOBBAD !

puss puss
herrå!
//klaaudia <3


Kommentarer
Postat av: Roman<3

omg va fuuul jag blev på bilden! xd vi hade de fett nice i globen ju! :D :D

2010-10-08 @ 09:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0