HAHAHAHAHAHAH svar på tal..

isabel  (jag är din vän såå du vet vad min blogg hetet<3) om Min sminkväska:
Älskling du använder för mycket smink och tjeje i dig ålder vat inte ens om de. Jag har slutat med att anväda smink och jag tycker att vi växer upp för snabbt. Jag äälskarejj men vi måsta sluta sminka oss och tänka på våra studier. Vi skämmer bara ut oss ocg skrämmer fåglarna. Bebbe såklart. Vi kan använde maskar meen inte överdiva och ta slut hella på en dag.denna texen är inget illa menat


sv. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag vet vem du e och lek inte att du e isabel
idiot . Misslyckat . Tycker att du är omogen och inte vågar skriva ditt riktiga namn
bara tar upp isabel i det . Tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0