♥♥Nicole Wiak ♥♥

Saknar dej gumman , vad har hänt mellan oss nu ?
Vi bara säras för ett litet bråk som blev till stoort bråk.
Gumman endå om vi bråka finns jag för deej älskling
jag finns för dej dag natt morgon och kväll gumman ,
om dt e nått ere bara attt ringe/messa !
JAG FINNS FÖR DEJ !
nicole du e en underbar gullig sööt snääll
person  !
Jag fiinns för dej i svåra stunder det vet du !
Tack för att du alltid finns för mej ,
du är min andra halva syster.
fRÅN OCH MED NU kommer jag aldrig bråka m dej
om jag är sur på dej säger jag dt till dej ,
vi får nte säras mera .
Du betdyer mycket för mej min andra halva :*
dem sista tre orden jag säger att

JAG ÄLSKAR DEJ <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0