Jag saknar våra tider , för några evckor sen var dt bara vi nu är dt

Jag sakanr er 4 . Ni betyder likzzom allt för mej , två av er e mina barndomsvänner ,
2 andra endå om vi knr nte varandra så jätte länge känns oxå som om ni är mina barndomsväänner.
Vi gjorde alltid roligt tsm , ALLA AV OSS GÖR FEL men man lär sig på att göra fel .
Jag hoppas imon allting blir bra , för nu orkar jag nte mer .
Dt känns bara som om vi säras för en liten grej NU ÄR DEN STOOOOOOOOOOOOR.
Jag tror ni evt vem ni är , och så ni vet , :
- Jag älskar er ni e som mina systar! Och dt ska ni veta !

Det ska nte vara 3 mot 1 
Vi ska hålla ihop alla 4.

Endå om vi bråkar just nu vi hatar varandra så fins jag för er ,
jag ställer ALLTID upp för er .

Jag ber till GUD att det kommer bli bra  med oss ,
för .......


Bara för jag älskar er - ****** , ******,*****,********* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0