ÄLSKAR THE VOICE STREETDANCE SCHOOL !

Heeej ! asså dagen var såhära rolig , först var jag med saya jue visst , sen fixade jag mej och så drog jag och saya t tuben hon lämnade mej dära såå åkte jag t gullmars möte nicole och så tagga vi t festen , asså vi hade såhärra roligt dära vi var dära med jennifer och issa pågud vi hade skit roligt . Allting av sååhärra roligt , asså det fanns festis på 10 hyllor chips godis och allt man fick redbull och allting var GRATIS för oss.
sen dem bah en bra sak alla får en goodie bag och där inne fanns dt tidning 2 provperfymer thevoicetröja tuggumi leppglans naglack ögonskugga nyckelskit vattenflas tamponger hårsray olika krämer och BIO MED HELA THEVOCIE STEETDANCE SKOLAN och ATT VARA MODDEELL EN DAG DEM KOMMER FIXA OSS OCH ALLLT GÖRA BILDER OCH ALT MNA FÅR TA M EN KOMPIS OCH MAN BEHÖVER NTE BETALA ETT SKIT !? ASSÅ ALLT VI FICK E GRATIS FESTEN OXÅ.
ÄLSKAR THEE VOICE STEETDANCE SCHOOL

skolan e spc för dt e den ända danskola som bjuder på såhära mycket !

Men nu e dt fets hos min mamma och vi e hos eva ganska kul oxå .

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0