hemma

Hej , jag och danni åt pizza först sen var ute med khaled aran mala och serga och antiono , senare kom älsklingen med folk dom troddee det var brååk knaas , men sen gick alla hem bara älsklingen och ahmed var kvar vi tagga t mej :)'
sen var ja daniella älslingen ahmed khaled och antiono ute , sen tagga älsklingen och ahmed , så jag dani och khaled , antoni gick runt , sentagga antiono sen kasta antio godis och ostbågar fårn sditt fönster hahah FAAIL ,
men sen satt jag och daniella och khaled i porten och snaaaacka .
Men sen tagga alla hem , jag kom hem snacka med mamma sen messa danni om jag kunde gå ut m henne och hennes hund så vi gjorde det , men e hemma nu och messar med älsklingen det e knaaaaaas ! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0