Älskling

Jag älskar dej sjukt mcyket vi har försökt många gånger men nu faan tror jag den hära gången
är bra , älskar dej grovt . Och jag ska inte låta någon sära på oss , du är min ängel , du är
likssom mitt allt  , vi har vart tsm nu i 3 veckor , och du ska bara veta att dom 3 veckorna var underbara.
Så fort jag träffar dej , blir jag skti glad , jag vet att jag kan lita på dej , och du vet att du kan lita på mej
endå om det e knas just nu , du kan komma rill mej när som helst dag&natt. Jag har aldrig älskat
en kille så mycket som jag älskar dej .
Te amo♥


Kommentarer
Postat av: monika

naww cooooooook söta jag tror jag ska göra en bok om er...<3

2011-11-14 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0