EWELINA EDBERG <3





EWELINA EDBERG !


du betdyer mycket för mej storasyster .
Fan vi e som syskon.
Älskar dej gumman du betyder grovt.
Gumman tack att du finns , varje gång
du mår dålig eller nått kan du bara ringa
t mej bebis .
Tack att du finns kan alltid lita på dej .
varje gång jag mår dåligt ringer jag dej eller
messar och du ställer meej alltid upp på bra humör
gumman vi känner varan nu ganska länge och du ska
veta att JAG FINNS FÖR DEJ DAG&NATT.
Alla under bara minnen bara med dej kommer du ihåg "slalaomii"
HAHAHAH eller när vi cyklade och vi blev skit rädda?
FUCK VI HADE DET BÄST DÅ.

Gumman vad har hänt med oss vi splitras nnu ?
förut vare du och jag hela tiden nu engång om året?
faan va jag saknar dej storsyster .
PUSSPÅDEJ :*<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-08-29 @ 20:30:20
Postat av: V

Fan va ful den som skrev hahahha i komentarena ee jag sväär det e väl inte kuul ? Nej akta idiot

! Klaudia din blogg asså ouuf <3

2011-10-23 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0