DAGEN - :(

Heeejheeej .
Har varit flrst med ines och hermona .
sen hermona DISSA .
så jag och ines var i dalenparken snackade var
på kina gungan .
sen kom ines och emma med hennes sööta HUND chalie !
FAAN DEN E STOR SOM I HELVETET !
sen vi hade kul gick runt som luffare och allt
sen gick vi t rönnbärs var med saya hade fkn kul .
FAN IGELKOTT HAHAHAHAHAHAHAHHAHA.
sen jag tog chalie sen han spran med fullfart till emma jag ramlade och
han drog meej lite
sen mitt ben var i blog min arm och jag stukade andra handen .!
sen SÖÖÖTA SAYA LÄT MEEJ GÅ T HENNE .
OCH ines min mfinaste hjälpe meej ohn torkade blodet innan vi
fick papper och allt :)
ÄLSKAR DEJ :* <3
sen gickl alla hem ..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0