bästa säger jag bara !

heeej !
BÄSTA DAGEN IDAG.
för åkte jag och sara t grönan
vi träffade nicole och mmichelle där.
sen vi hade kul.
sen sara och michelle gick jag viken vincent och nicole
åkte frittfall och sen pop.
Vi hade bäästaa.
sen insane.
VI TRÄFFADE SEN SARA OCH MICHELLE sen alla var med varan vi åkte
mycket 6:or från göteborg var där.
Alex fårn göteborg lärde meej ge nu hahahahahah
aassso han e sååhäär ROLIG :)
aa men sen det hände en grej .
sen jag nicole peter sara och michelle åkte extreme.
sen vi åkte hem .
Och claudios pappa skutsade hem meeej .
Jag peter och claudio snackade lite i bilen och såå hahah bässta.
men men DAGEN VAR WOOHOO bra :D
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0