SAKNAR "GAMMLA TIDER " vill vara med dej igen vill försöka på nytt

Du e killen jag vill ha ! Älskar dej och mina känslor går nte över så snabbt
för dej !
du e kille alla tycker e snygast .
När vi gjorde slut försökte jag bygga upp ett nytt liv om och
försöka vara tsm med andra men det gick nte !
Mina kännslor e kvar i mitt hjärta !
Du e bara kvar i hjärtat ! skityer i hur du e .
Du e snääääääääääääll och sööt det är bara det som
e meningen med dej !
Älskar dej skiitt mycket!§
asso pallar nte varje dag kollar jag på dej och
saknar det som hände mellan oss förut .. :(
HAR STORA KÄNSLOR FÖR DEJ
Du är killen jag vill ha ! du e perfekt !
Men vet nu att allt kommer nte lbi som förr !
:'(
Ska försöka prata med dej ! ÄLSKAR DEJ!
kommer ihåg kyssen med dej !
kommer ihåg första kramen med dej
asso jag vill ha dej tillbacka och
ska kämpa för dej !
inse jag "slåss" haha men det är vbara skoj
inse jag ställer upp mycket för dej !
bara för vill ah dej tbx ! ¨
för du e så underbar!
saknar mian "brödfer fårn söder oxå " <3
Vill att smsen ska vara igen BBy älskning '
vill snacka i lur med dej !
nu det som gick nte förra gången jag lovar kan göra det nu !
jag kommer göra allt för att få tbx dej!
saknar minnen med dej ***** !
saknar allt !
:'(
<3
ÄLSKAR DEJ OCH DET Ä-R BARA DET DU SKA VETA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0