.

ehej heej påe r!
idag avre en rolig dag is kolan ahhaha
på musike och bilden hade vi tillsammans och vi skulle göra i en grupp musik till
deT! I min grupp var jakke , piort och alexandra .. <3
aa så jag var ledare OFC ! ahhah vår musik blev missbildad asso vi fick spela
om dej 1234321 gånger och lille jakke fatta nte va tyst fkn betyder jag fick skrika på han
och allt ahahah sen på rasten togag sara ronyawate daniel oskar alex grön tjep på ansiktet
och vi  leke americans nördr hahahah :P cvi gick runt och skrek de hahah :P
på skolgården asso:D
aa men nu e jag hemma asso ajg ahr nte tid att blogga har helt fullt uppa asso !
SRY men vet nte om det blir nån blogging idag ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0