shoo, nicole W här!

tjaa, nicole här ! <3
kmr gästblogga hos klaudia i typ 2-3 veckor ! <3
men sen ska ja t polen och så, men kmr såklart blogga innan och efter.
iaf, ska berätta lite om mej:
ja e 12 år och miin mamma e svensk och pappa polsk.
ja och klaudia träffades2010 tror jag :S hehe..
haha men iaf, ja har en blogg kolla gärna! <3
klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!
hahhaahah bara så ni vet e ja feeeeett torr ibland, men men palla mej
hahahahaha
såhäääääär torr ! -.-
ska berätta om mmin dag,
ja va me cassandra idag och vi hade fett tråkigt så vi hämtade pengar och tog bussen som gick 16,24 t vällingby
där shoppade vi ja shoppade för 500 kr.. :S
iaf ja köpte :
bh
bikiniöverdel
leggings
leggings
cottonpads
nagellackbortagning.

men ja ska shoppa me mamma i nacka forum nästa vecka tror jag..
men i sommar ska ja t turkiet och polen, och ja haar varit i thailand och polen<3
mer information om mej hittar ni på ¨min blogg.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAH TEVE REKLAM VAFAAN!
HAHAHAHAHAHAH!<333
ja har fett tråkigt ja vne va ja ska skriva om asooo..
OHAA! JUSTE !
ALLA TYP TKR ATT JA OCH KLAUDIA E LIKA , VAFAN! HAHAHAH VI E NTE DEEEE! <3
synd..
hahahhaahahahha blööö har feeeett me trååååk assso!
nu ska ja leka fjorre hahah,

assow jaahw måååsteww tywp köwpta enw ny push upww hihi:S assow minaaw andraa e för små yaaaoww!
 
HAHAHAHAHAH DRIIIIIIIIV!
men iaf, besök min blogg och var nte rädd att komentera !
aja bloggar KANSKE mer sen, pöööss!

bild på mej ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0