She's My Lover

Jag träffade nt Ineso idag var bara och shoppade
lite inför resan fast aa köpte nt allt vi behövde
så ska åka oxå imorgon...men sen måste jag bara
träffas med Ineso,jag kunde nt träffas med Ineso
för att efter vi shoppade så gick vi t min mormor
som fyllde år,så aa jag fick nt missa det juh...
Imorn blir det en stressad dag, för måste hinna med
allt...shoppa,träffas med Ineso,packa mig lite o.s.v
Sen på Onsdag så ska jag se vad jag behöver som jag
har glömt o.s.v sen måste vi lämna hunden t mormor.
Kl 21.00 ska vårt flygplan starta om det nt kommer koma
förseningar som det var förra året -.- Förra året när vi
skulle åka tbx t Sverige så fick vi vänta i en heldag på
flygplatsen!! Jaja...hoppas bara att det nt händer igen!!
En grej t alla som brukar sms:a med mig, jag kmr bara
kunna sms:a tills flyplanet startar och sen kmr jag få stänga
av min mobil och nt ha på den i 3 veckor!!!!!!! Kommer
sakna er grovt mycket...jag kan säga alla namnen men det
kommer fan ta evigheter att skriva!!!





 

// nicolinusch.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0