Nicole älskning dubetyder:*

Syster älskar dej skiit mycket!
Du betyer för meej skiit mycket !
Kommer aldrig att ljuga för dej bebis !
gör exakt allt förrej ! För du e bara min !

Du betyder exakt  allt för mig!!.
Finns alltid alltid  för dej, nAtt och dag !
E du ledsen elr sur behöver du prata m meej älskning
finns jag alltid om du har pengar ring bara om du nte har pengar messa
så ringer jag dej skiit snabbt !
Alltid om vi bråka elr nått sånt redar vi ut det skit snabbt !
Asso kommer ihåg för ett år sen när vi träffade
på festen!
tack varse bollek och olivia:)
Utan dejj så skulle dt nte vara så kul !
Man kan alltid lita på dej !
NICOLW WIAK ! du är MIN bara min
SÅ DT E DT DU SKA FATTA MIN SOLSTRÅLE !
MIn älskande brunett!
asso jag kan lita på dej upp till 1000% även mer !
DU KAN LITA PÅ MEJ !
gör exakt allt för dej det vet du ! fattaruu dt ?
Vem var det soim fann vid dej när du ahde det svår just jag ¨
du har alltid funnits för mej när jag hade det svår gumman.
Dt går nte att beskriva hur underbar du e !
alltid när jag har problem eller tråkigt snackar vi i
lur du gör alltid min humör bra !
Jag säger det nu  och här JAG ÄLSKAR DIG bebis !
och kommer alltid att göra dt !
Saknar dej groovt !
Minnen med dej är BÄÄÄST BARA BÄST




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0