nue jag tbx :D

hellow :D
JAG SAGER BARA FESTEN VAR BAST
NY AR FESTEN ASSOW!
ing bilder men asso jag wika , wiktoria , adrian (kusse) mati
och kuba hade dt bast .
VI VAR MED VARAN HEla tiden.
Vi sov FF hos adrian efter festem kl 5 :D
vi lekte sanning konka procent .
OMG BASTA ASSSOO !!
hahahah e fett nojd
vi gick och la oss kl
8 hehehe :P
och sern vakna vi 2..
Vi hade fett ont i huvudet
ohaa
vi var hos adran tills
igar sen gick vi hem :P

Idag kl 5 vakna jaa och sen skulle mamma lossas
pappa och min lilla syrra te mormor :D
Sa vi e framme nu :D
SNART ska jaah te wiktoria xD
<333

HAR INGA BILDER FRAN FESTEN :(
elr har men tanker nte lagga up de
hahaha ni kan dromma hahah :P

gammal bild

jaa

 

herra x)<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0