GODMORGON SVERIGE :)

Hellow :)
E i sverige nue :)
ahhaha fett nicee :P <3
OHH på båten asso omg !!
Jag och nicole
var på bio och så sen var vi i bollhavet ch kasta bollar på alla :P
Sen vi gjorde bilder
såå kmr en tjockis och bah ni är dumma på polska
bara för att vi snacka svenska trodde hn att vi
nte kunde polska sen jag bah
due e dt ?
sen vi börja bråka mee hne ahah
SEN HON HÄMTA SIN MAMAM PÅ OSS ?
SEN VI RROPA PÅ NICOLS MAMA HAHA
FÖR HON SATT BREVID BOLLHAVET OCH
KOLLA på tv ahah .
sen vi sa te nicols mamma att mamman höll på med paulina
sen nicols maamma fick UTBROTT
jag och nicol garva nicols mamam skrev och allt asso dissa
tjockisens mamma och allt hahah

sen NU E JAAH I SVERIGE OCH E INNA PÅ MSN -
ska kke vara imon meeh elin och kke sara i farsta :)<3

lite bilder '

chips npå bio

nicole

filmen

hahah

paulina nicole och jaah i en hiss hahah

nicole

suddig

jaaaaaaa

nicole

paulina

jaa cp bild haha

nicol3

seriöst CP bild !

nicole och paulina suddig :(

jaah och paulina cp bild

havet jhahhaaha

alo SVERIGE WOHOO (is )

nicole

jaa

nicole'

mitt hår hahaha <3

dt var alla
herrå <3


Kommentarer
Postat av: Nicole<3

heej,när kommer du sms:a ditt nummer??

Och glöm inte att fråga om vi kan gå och shoppa imorgon :) <3

Kolla in min blogg om du vill.

2011-01-05 @ 21:41:13
URL: http://nicolinusch.blogg.se/
Postat av: Nicole

herre Gud ta bort den dära näst sista bilden på mig det ser ut som att jag är nödig!:S

2011-01-05 @ 21:43:10
URL: http://nicolinusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0