OMGS !

HHHeeeej :) Asso igar shoppade jag mkt! Asso jag shoppade ganska mycket e skiit glad !jag shoppade=

Leggins
OrhANGEN
Tjocktroja
tunika
skor
magtroja
tugumin
troja
strumpbyxor
pyamas (korta byxor och linne troja)

 

AAh sen nar vi kom hem var min lilas ysrra och mamma sjuka skiit sjuka de akte t sjukhuset !! :O
Dem kom hem idag ! asso dt e manga har i huset som ahr magsjuka , dt e bah jag och olivia (julias lilla syrra)
som e nte sjuka ... Men mamma mar battre sa vi ska aka ngts asso jag ska ta igen hal i oronen asso brevid mitt har kmr ha tva + ska jag och mamma gora anssiktsbehandling fett niicee ahhaha :P
Men asso har ont i huvudet men asso e radd att kmr oxa fa magsjuka ! :( Men tror att kmr nte fa dt ! :)
Hoppas nte hahah !
Men aja asso ...

Puss puss

 <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0