omg sry !

OMG SRY ATT JAG NTE BLOGGA MEN MEN
ASSO JAAAG TRÄNADE T PROVET OCH GLOSOR!
faan jaag sväär jaag kmr få IG på allt ! -.-'
fattar nte hahahah :P
iaf imon efter skolan ska jaag och mamma t kista ..
Asso ska shoppa där för ska ju på ONSDAG t polen xD
Nicee, julia ska följa med , hon och hnes mamma -.-'
asso sväär den veckan kmr bli knas vecka asso !
haha
Men vad ska jag blogga om idag köpte mamma doritos och ben och jerris t meej
när hon var i ica asso dt finns skiit mycke
kvar ben&jerrys i min kylskåp men pallar nte äta hahah
Men IMON ÄRE FREDAG ! dt betyder att dt e helg efter skolan
occccchhhhh klaaudia älskar helger xD
 bilder




hahah piort putta awate , awate - a belive a CANT fly haha

bilderna e gjora för tyyp 2 månader sen :P


ja hermona daniella

linn och yosra ( helium ballonger ) minnen jaag kmr aldrig glömma <3

julia och min och hennes lilla syrra

jag och danni

danni


aja dt var alla bilder hahah :P<3 gammala och nya meh jaja :P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0