föörlåt

Förlåt för att jag inte uppdaterade underdagen , men jag och cornelia mötte upp latifa amanda daniella isabel
leon och jonas , vi tagga t farsta mötte upp älsklingen  momuduu ahmed malik jamil alla var där sen taggade vi t tc vi gick runt där chilla lite och så vi gick t slussen eller vart vi gick , sen   så tagga vi t dalen ahmed momudoo och jamil tagga hem alla andra gick t mig jag skulle packa för ja skulle slagga hos daniella ,´sen när vi tagga t gullmars gick amanda sen gick alla t daniella , när dom tagga så gick jag daniella och latifa på en kvällsprommis sen nu är alla här , jag och isabel gjorde våra flygande elefanter och så , men PussN'<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0