"DOM 15 FÖRSTA SOM GILLAR SKA JAG SKRIVA OM DEM PÅ MIN BLOGG " fb status.


Emma - Skit sööt tjej , saknar dej otroligt mycket gumman , kärlek till dej :*


siver broor  , kan lita på dej , skit snäll bruur :)


Dimitri känner dej inte så bra , men du e snäll :)


ella , ouuf har inte sett dej sen gröönan ,du e skit sööt
,  saknar dej gumman  <3


Wirre , har sett dej många gånger , skit snäll tjej söt oxå vi har tjafsat och så
mycket men aa , snackar inte med dej så mycket .. <3


Joooeeel broor , känner dej skit länge nu , du e skit snäll
och man garvar alltid åt dej , skit snäll och söt :) <3


cheima skit söt tjej , jag känner dig inte så bra men
vi måste ses nån dag :)


nicoleee , min wiak unge , asså ouuf älskar dej skit mycket , saknar dej
sooom faan , du är miun twiinii som jag MEST av allt litar på , om det är något vet
jag att jag alltid kan lita på dej , endå om vi bråkar, tack för att du finns för mej bebis :*
Me love you ! <3



line skit sööt känner dej inet så jätte bra , men din och nicoles blogg e skit bra
:)


melinda , saknar dej som fan har ju alltid bäst med dej
kommer du ihåg sist vi träffades faan , vi planerar alltid att träffas
men det blir inget av de .. Du är skit söt och underbar kvinna
me love you ! <3''


rania , vet att kan lita på dej , vi måste ses snart för fan
hahaha när vi snackade i lur med varandra bästa när vi snackade om
häxan i vårt liv:) skitsöt och underbar !

Pusspådej:*


andreas bror jag har inte träffat dej på skit länge , vi måste ses snart,
du är skit söt kort liten snubbe hahah :)


AYESHA herregud vad jag saknar dej bebis , har alltid bäst med dej gumman ,
du är så sjukt fin jag dööööööör , vi måste ses snart syster :* <3


latifa vi har inte träffats eller nått , vi chattade skit mýcket förut nu vi har likssom
tapppat kontakten , inte inte bra , men du är sjuukt fin , vi måste ses snart
:* <3


daniella wredfors , älskar dej gumman due  sjukkt fin , alltid kul med dej
saknar dej , vi måste ses snart förfan ! <3



Kommentarer
Postat av: Melinda Gustafsson

saaaknar dig med !!!! <3

2011-12-03 @ 20:40:39
URL: http://meelindakristina.blogg.se/
Postat av: Daniella ♥

Hej Hej , kolla in min blogg http://daniellazz.blogg.se ♥ kommentera och om du vill han vi ha länkbyte ♥ läs , sprid och kommentera

förlåt om du inte gillar såna här kommenetarer ♥ puss

2011-12-03 @ 21:30:08
URL: http://daniellazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0