DANIELLA W OCH ISABEL , bäästaste dagen

Heej heej , efterskolan tagga jag och isabel t henne , senare så mötet vi upp daniella w i globen asså vi gick t donken sen gick vi runt och typ garvade hela tiden . Senare tagga vi t lilljeholmen och gick in t donken när vi besällde så sa en kille "min och isas kompis" här får du untanögonbrynhamburgare , sen vi ddooog , vi snakcade med ohnom och så , sen jag tog vatten så vi gick ut utanför donken och jag höll på att kasta vatten på folk , senare ohaaa vi sa t daniella att hon skulle hämta vatten hahaahah hon hämtade två vatten medans vi höll på med två snotungar . SEN NÄR VI FICK VATTEN SÅ KOM random killar t oss , vi höll på och viknka t vår donken kompis och dom dära killarna som kom var typ 17-18 helt sjuka jag skrek ut hej , sen dom kommeer fram sen dom går sen dom komemr fram sen dom går sen dom gick fram vi ba vad vil ni ? dom ba vi ville säga hej och ville veta vad ni heter sen jag och daniella bah HEJ sen dom bah okej hej hej och hej , sen dom gick sne kom dom tbx , sen så skulle vi tagag men vi gick t rödaliniens perong så vi gick in t andra sidan av andra perrongen
men det var också röda , så vi åkte buss , på bussplatsen såg vi ahmed , omg vi var helt fkn sjuka , han bah e ni fulla elr?`HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH folk trodde att vi bråkade jag och issa asså daniella satt dära bara och garvade åt oss , men sne så gick vi av i gullmars , jag tagagde hem och daniella och isabel också , är hemma nu men det var galen dag asså ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0