SRY SRY !

FÖRLÅT FÖR IGÅR !
MEN JAG VAR UPPTAGEN HELA FKN DAGEN !

Igår gick jag ut från vallis då träffade jag yosra , saya, amira
.
sen vi gick t hermona -
Vi var med henne och så gick runt hade det nice .
SEN DET BLEV BRÅK BRÅK !
asso hermona ouuf honn skrek som en galning hennes
mamam kom en kärring bah du jag komemr ta in sos i det
hära om du nte kan uppfostra dina barn -
Sn vi ringde t sabah , sabha kom m cilla och
sabah snackade med henne .
SEN allt var bra sabah och cilla gick hem och så'
så vi hade kul gick runt var ute med mina kusiner och så.
sen på kvällen vare bråk igen med några snorungar !
OHH
SEN HEMMA VARE KAAOOOOOOOOOSSSS

men bloggar iudag skiit myckee puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0