Heeemmmmaaa

heejheej !
nu e vi hemma jag och linn e hos meej !'
haha när vi var på väg t nacka forum så visste vi net vilken buss vi
skulle ta m o eller p hahah :P vifrågade ..
aa men vi hade skiit nice där 1 <3
asso vi sprang runt och likzom shoppade loss asso ahahah :P
vi var helt jävla galna !
sväär
!<3
men här får ni bilder på vad jag har köpt !





'








*leggins - bikbok ,200kr
*tröja - gina trico - 150kr
*trösor- new yorker  - 50kr
*tröja - new yorker  - 139kr
*bh- new yorker- - 139 kr
* örhängen - GINA - 50 kr
*örhänge- glitter 39kr
*tofsar- 10 kr ( vi behövde !)
*Örhänge - glitter - 39kr
* örhänge (jag och linn delar på de för vi fick gratis )
* ALLA MIN KLÄDER det blev nte så mycke men jaja


PRESSENT T DANIELLA !< 3






<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0